mira-silvershadow

Alla inlägg den 2 april 2013

Av SilverShadow! - 2 april 2013 23:25

Helloooo!!! :D Okej, ledsen att jag inte skrivit ngt på länge, men har haft rätt mkt att göra så har nt hunnit logga in på MiraMagia ens! xO Men idag uppdaterades servern, tog typ 6 timmar ist för 2 som de sa xP Men aja, nu har iaf den svenska och norska sidan slagist ihop med .com servern, så hela sidan är på engelska nu! :P Men det är sååå mkt roligare nu, det står typ alltid folk i stan och snackar om lite random grejer bara xD Fast det gäller ju att man kan engelska... ^-^ Men iaf så heter alla plantorna annorlunda, elr eg inte men det känns så eftersom det är på engelska nu :P T.ex heter Åkerfräken Horsetail nu, som betyder hästsvans xD Så jag odlar hästsvansar just nu ;O Men aja, det är bara kul med lite nytt ;) Men förut var det typ 200-300 aktiva spelare o runt 40-50 online när man loggade in, nu ä det typ 6507 aktiva och runt 200-400 online! Sååå kul!!! :D Haha okej, brukar nt skriva så mkt i mina inlägg men eftersom jag spelar på mamis dator nu så har jag inga bilder ;( Så jag fyller utrymmet med text och spammar sönder inlägget med smileys istället! ;D xD Hehe typ en smiley efter varje mening... ^-^

Jag <3 Smileys<333 ;D Puss o kram! //Badis ;D

P.s skriver Badis istället för Badbollen ;*

Presentation


Hej, och välkommen! Jag är en glad och ibland något flummig tjej som spelar Miramagia. Där heter jag SilverShadow! och bor i Glen Kinthwaite, Stone Canyon. Ha det bra! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards