mira-silvershadow

Alla inlägg den 4 april 2013

Av SilverShadow! - 4 april 2013 19:51

Hejsan hoppsan alla! :D Nu är det vår i Glen Kinthwaite! Idag var Lillbollen inne lite också, och även min granne mini bollen :D Hehehe hon har snott namnet från mig... Så vi är Badbollen, Lillbollen, och mini bollen ;P Men iaf, här är lite bilder ;D

 

     

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Lilla mini bollen<3 Vi var inne tillsammans, på min dator för hon kom till mig :)

 

   

Kan dom inte växa lite snabbare? c:

 
          

Av SilverShadow! - 4 april 2013 13:56

Hääjjj igen! ;D Sitter här o väntar på att mina mirabeller o fanfartungor ska bli klara... Oke lite tidigt för dom blir klara imrn bitti vid 6-7tiden xP

O bara så ni vet kmr jag fortsätta att skriva plantornas namn på svenska... Det kmr ta lite tid innan jag kan de engelska namnen :P

 


    

Av SilverShadow! - 4 april 2013 13:40

Häjj! Som ni vet finns det olika hårfrisyrer att köpa, och jag har hittat en som jag tycker är jättefin...<3

 

 

Av SilverShadow! - 4 april 2013 00:20

Aaah just de, glömde säga det, men det finns 32 dalar med massor av byar i varje nu, på den svenska servern fanns 2 dalar... Godnatt! //Badis<33

Av SilverShadow! - 4 april 2013 00:08

Hejj igen! Japp, jag sitter här, trots att klockan är runt 12 på natten xD Men jag har påsklov nu så :D Men iaf sådde jag lite nyckelbetor förut C:

 

 

 

Hehe gick runt lite på stan och blev ett spöke sen... C: Fast jag är rätt fin lila, tycker ni inte? xD

 

 

 

Men aja, skördade iaf nyckelbetorna o sådde mirbelle och fanfartungor, en solig och en kylig växt på ett skuggigt fält... O.e

 

 

 

 

Syns typ ingen skillnad men det är två olika sorters plantor... xD Okej lite skillnad äre men de ä lika ;)

 

 

 

De fick lite vatten också c: Men låtsas att den dära vita saken är ett moln, så slipper ni bekymra er om det ;D

 

 

Men såg också en annan märklig sak...

 

 


   

Presentation


Hej, och välkommen! Jag är en glad och ibland något flummig tjej som spelar Miramagia. Där heter jag SilverShadow! och bor i Glen Kinthwaite, Stone Canyon. Ha det bra! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards