mira-silvershadow

Alla inlägg under september 2013

Av SilverShadow! - 11 september 2013 22:59

Jag kommer levla!!! Hehe inte så konstigt kanske, men jag menar att jag har typ 3% kvar till lvl 94!!! Är typ överlycklig för det känns som om jag kom till 93 igår, men det var typ 3 dagar sen... Men ändå! Det har gått skiiitasnabbt för mig till lvl 94! xD Aja nu ska jag nt spamma sönder bloggen om att jag levlar snart, ville bara säga det, puss och godnatt! <33 ;*

 

 

Av SilverShadow! - 11 september 2013 17:24

Hej hej! Tänkte bara säga att jag har bytt bakgrund i min drömvärld nu! C: Ääälskar den<33 Okej lite överdrivet kanske men den ä fin xD

 

 

Har ni förresten hört om tävlingen? Jag tror att det är typ vem som har finast dreamworld. Jag kan publicera min bild här sen när jag är klar med den^^

 




 

Gjorde om lite runt min ö<33

 

Status på blom-trädet: 36 blommor :D

*tummen upp*

 

  

Lite skum bild kanske xD

 

 

Av SilverShadow! - 11 september 2013 12:19

Häjj alla! ;* Tänkte göra ett snabbt inlägg bara, var i Mallkus dream world idag och råkade ställa mig på en växt så att det såg ut som om jag hade vingar xD



 

Av SilverShadow! - 8 september 2013 01:12

Tjaa... rubriken säger allt^^

 

 


    

Den är så himla söt!^^

 

 


Av SilverShadow! - 8 september 2013 01:04

Hjäälp, jag var i stan i knappt en minut och blev ett spööökeeeeeeee! xO

 


 

 

 

 

  Men jag ä ganska fin, iaf xD

 

 

 

Av SilverShadow! - 8 september 2013 00:26

Jag o mami hade party i hennes dream world! Det var fyrverkerier och presenter till alla... Yey!

 

 

 

Fina C:

 

 

Vi dansade "the Zap-dance", uppfunnen av Sweetdrops, genom att aktivera "kort teleportering" och klicka sig fram och tillbaka xD

 

   

Det visade sig att nästan alla tittade eller lyssnade på Last Night of the Proms, även jag o mamma xD

 

Det hände något när folk gick omkring så mycket i huset... O.o

 

 

P.s Ska ändra till //Silver någon dag när min dator funkar som den ska...

 

Av SilverShadow! - 8 september 2013 00:05

Nu tänkte jag göra en liten snabb-presentation av min drömvärld här, så att ni får se den ;) Den består i alla fall av 6 öar, en av dem står mitt hus på, och de andra... ja ni får väl se! :D

 

Portalen till drömvärlden...

 

Här är mitt fina hus :D

 

 

 

 

 

Första ön: Svamp-ön






 

Lite skogstema på de första öarna...






Andra ön: Seal of Returns-ön  




Tredje ön: Transformations-ön

Den kommer jag inte åt förens level 100... 



 

Och fjärde ön: Guld-ön



I drömvärlden finns det ett litet träd, och en gång om dagen kan man ge en blomma till något träd i någon dreamworld man gillar. Ni är välkomna att besöka min när ni vill :)

 

  

Bara jag som ser en drake i molnet..?

    

I Eveline's Dream Workshop kan man köpa möbler och saker till huset i drömvärlden.

 

 

 

Av SilverShadow! - 7 september 2013 21:43


Helloooooo!!! I'm back! Haha japp, här är jag igen. Nu var det länge sen jag skrev något här och det har hänt en del :D Som ni kanske vet heter jag SilverShadow nu, inte Badbollen. Varje dag man loggar in får man en liten belöning, större och större ju fler dagar i sträck man är inne, och idag vann jag det här fina håret! :D



Jag är level 92, nästan 93!!!!!!! :D :D :D Kommer nog transformera mig ganska snart efter att jag nått level 100...

  Både mitt hus och mitt träd är stort nu, vårdträdet är level 14! :D

Nu har vi två lediga platser i byn...  Vi söker två i ganska hög level, som är aktiva i skördetävlingar och storordrar, säg bara till om ni är intresserade av att flytta hit! Vi vill gärna hålla byn svensk, eller i alla fall skandinavisk... 

  Och så har vi min stencirkel, level 50, större än såhär kommer den aldrig bli, i alla fall inte innan jag transformerat :P

 Och magasinet är inte så litet, heller ;P





 

  Fina blomälvor, eller hur? ;D

 

 

 

Presentation


Hej, och välkommen! Jag är en glad och ibland något flummig tjej som spelar Miramagia. Där heter jag SilverShadow! och bor i Glen Kinthwaite, Stone Canyon. Ha det bra! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards