mira-silvershadow

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Dream World

Av SilverShadow! - 8 september 2013 00:05

Nu tänkte jag göra en liten snabb-presentation av min drömvärld här, så att ni får se den ;) Den består i alla fall av 6 öar, en av dem står mitt hus på, och de andra... ja ni får väl se! :D

 

Portalen till drömvärlden...

 

Här är mitt fina hus :D

 

 

 

 

 

Första ön: Svamp-ön






 

Lite skogstema på de första öarna...






Andra ön: Seal of Returns-ön  




Tredje ön: Transformations-ön

Den kommer jag inte åt förens level 100... 



 

Och fjärde ön: Guld-ön



I drömvärlden finns det ett litet träd, och en gång om dagen kan man ge en blomma till något träd i någon dreamworld man gillar. Ni är välkomna att besöka min när ni vill :)

 

  

Bara jag som ser en drake i molnet..?

    

I Eveline's Dream Workshop kan man köpa möbler och saker till huset i drömvärlden.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SilverShadow! - 20 maj 2015 14:09

Skördat åkerfräken (horsetail) och sått pumpor, fast upptäckte att jag bara hade 32 pumpor... så det blev snödroppar istället. :D Men i alla fall, jag fick en ny prestation! Som om jag inte gjort det tidigare... den måste vara ny :P       ...

Av SilverShadow! - 19 maj 2015 23:04

Nu är jag level 53!    Och tydligen har det lagts till en massa "achievements" sen sist...         Så fick man en massa XP utan att  göra något... :D     Och så har jag tydligen fått förmågan att kunna trolla fram små flygande draka...

Av SilverShadow! - 19 maj 2015 21:51

Jag har totalt glömt bort att jag skulle skriva något på bloggen...    Vad sägs om att göra ett nytt försök? Spelar inte alls lika mycket längre, men jag har kommit bra mycket längre än när jag skrev senast. Fast det är klart, det var typ ett och e...

97%

Av SilverShadow! - 9 oktober 2013 12:19

Kmr levla till lvl 98 idag! :D   Yey!!!  

Av SilverShadow! - 4 oktober 2013 23:34


Hajj hajj! Skapade just ett konto på Photobucket, för att kunna lägga in bilder i forumet på Mira, och hittade en ganska failad reklam... Den ä väl inte så failad egentligen, men på min dator blir den det :P   Jag har inte ens Windows!   Jag ...

Presentation


Hej, och välkommen! Jag är en glad och ibland något flummig tjej som spelar Miramagia. Där heter jag SilverShadow! och bor i Glen Kinthwaite, Stone Canyon. Ha det bra! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards