mira-silvershadow

Alla inlägg under oktober 2013

97%

Av SilverShadow! - 9 oktober 2013 12:19

Kmr levla till lvl 98 idag! :D

 

Yey!!!  

Av SilverShadow! - 4 oktober 2013 23:34

Hajj hajj! Skapade just ett konto på Photobucket, för att kunna lägga in bilder i forumet på Mira, och hittade en ganska failad reklam... Den ä väl inte så failad egentligen, men på min dator blir den det :P

 

Jag har inte ens Windows!  

Jag har Linux (ett annat operativsystem) på min dator, så det blir så failat när de ska försöka lura en att klicka genom att säga att något är fel i Windows... xD      

Av SilverShadow! - 4 oktober 2013 18:59

Jag kommer nog att transformera mig ganska snart efter level 100... Jag antar att alla som läser min blogg spelar MiraMagia och vet vad en transformation är, så jag behöver nog inte förklara... Om inte, bara börja spela så får du se ;) Men aja, det jag tänkte säga var bara att när man transformerar sig kan man byta karaktär gratis, alltså man kan byta till kille/tjej och jag, som är magiker, kan välja att byta till druid, häxa, eller shaman. Många tycker att shamanerna är lite konstiga, eller iaf inte så fina, men de kläderna jag har på mig nu är jättefina på henne som shaman.<33

 

Tycker hon ä jättefin^^

 

Så vad tycker ni? Ska jag byta till shaman när jag transformerar mig? Har annars funderat på druid, hon är också fin, men många av hennes kläder är så... gröna. Fel grön, en grön som jag inte riktigt tycker passar... Men kanske ska jag bli shaman? Jag vet inte...  

Av SilverShadow! - 3 oktober 2013 18:31

För knappt en månad sen levlade jag till level 94, och idag levlade jag till 97! Det går snabbt! Jag vet inte hur jag lyckas, men det är kul! :D Så i början av november kanske jag transformerar mig, vem vet? Och då växer mitt huuuuus!!! I drömvärlden!!! Yey!!!   Haha... xD Men allvarligt, mitt hus blir mycket finare när det är större ju!

Av SilverShadow! - 3 oktober 2013 18:03

Jag har bytt header! Det har ni säkert redan märkt men aja. Har bytt namn/adress på bloggen också, ville inte att den skulle heta miramagia-badis längre så det blev mira-silvershadow, heter ju inte Badbollen längre utan SilverShadow!   

Har varit hemma sjuk idag så jag passade på att fixa lite. Jag ville att den skulle heta silvershadow.mira.bloggplatsen.se men man fick inte ha pungt.  

Men iaf, kolla in min drömvärld! Är väldigt nöjd med den nu men kommer fixa lite annorlunda när huset kommer till lvl 4. Kommer fixa en matsal typ xD

I min drömvärld är det jag som bestämmer, jag är drottning SilverShadow av Glen Kinthwaite, och huset är mitt slott. xD    

Presentation


Hej, och välkommen! Jag är en glad och ibland något flummig tjej som spelar Miramagia. Där heter jag SilverShadow! och bor i Glen Kinthwaite, Stone Canyon. Ha det bra! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards