mira-silvershadow

Alla inlägg under november 2012

Av SilverShadow! - 6 november 2012 11:28

Ja nu är det soligt väder :D Inte ute då, men på mitt fält! Sådde rosor innan tävlinger var slut (en tävling med pumpor, som vi vann) och nu har jag sått lite åkerfräken <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av SilverShadow! - 6 november 2012 10:34

Nu är datorn inte fullt lika seg som igårkväll, så här är de sista bilderna, som jag inte lyckades visa igår ;P

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   

 

 

Nya kläder<3<3<3

Av SilverShadow! - 5 november 2012 20:38

Nu är jag tillbax på min egen dator igen! Allt som behövdes var att jag startade om den... Hehe, orkade nt göra det tidigade ;D Nu har jag lite bilder trots allt, jag kan börja med att visa lite laggiga bilder från igår ;P

 

 

 

 

 

 

 

 

Och så lite bilder från kvällen:

 

 

 

   

 

 

Här har vi just vunnit en tävling på några hundra tusen, och Byäldsten i Lilla Vackersvalget kommer på besök.

 

 

 

 

 

 


   

 

Ännu lite fler random bilder:

 

 


   

 

 

 

 

 

Har lite fler bilder men datorn är lite seg just nu så de får vänta tills imorgon ;)

Av SilverShadow! - 5 november 2012 18:30

Hejhej :) Nu har jag varit hemma nästan hela dagen, jag är sjuk idag så det blev så ;( Men på grund av en seg dator sitter jag nu vid mammas och har inga bilder alls, trots ett aktivt spelande under nästan hela dagen :P Men sånt händer, och jag hoppas att min egen dator kommer igång till imorgon om jag blir hemma då också. Vi hörs! ;D

Av SilverShadow! - 4 november 2012 17:35

Loggade in o skördade mina fina kristallormbunkar i morse, sådde vildvin o passade på att vattna trädet C': Nyss var jag inne o la in rosor i tävlingen, som vi vann ;D Nästa inlägg blir nog när jag skördat hos Lillbollen ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det går lite segt nu så vi får se om jag lyckas logga in ;P

Av SilverShadow! - 4 november 2012 01:04

Tog en sista sväng in på miramagia för att skörda mina rosor och så kristallormbunkar ( elr "kristallbunkar" som syrran sa förut<3 ) över natten.



 


   




   


Två bilder på mig och syrran för en stund sedan<3

 




   


Godnatt alla! Imrn kanske jag inte skriver så mkt, kmr inte vara hemma så mkt men jag skriver om jag hinner med! :D

Av SilverShadow! - 3 november 2012 23:46

Nu är det så att "någon" har gjort ett spratt på mig, närmarebestämt förvandlat mig till ett spöke, och denna "någon" råkar vara Mallku ;D Så han fick tillbax x'D

 

Blev nöjd med den bilden ^

 


   

 

 

Och nu: lite bilder på mig som spöke ;D

 


   

 

 

 

 


 

 


   

Den liknar (mat)klockan som fanns på ett seglarläger jag var på... C':

 

 

Fullvuxna rosor, klara att plockas! Akta taggarna bara... :D

 

Jag och min lika blåa husdrake Amilia ;)

 


   

Det är märkligt hur snabbt magasinet fylls... ;P

Av SilverShadow! - 3 november 2012 22:10

Lillbollen hjälper också till med rosor till tävlingen, vi ska nog klara oss ;D

 

 

Klara rosor<3

 

 

Hmmm...

 

Hmmm igen...

 

Och så lite random bilder bara ;D


 

Gulligt träd<3

   

Fin gräsplätt... xD

 

Fönstershopping...

 

Strax dags att vattna... en sekund till bara... NU!!! ;D

Presentation


Hej, och välkommen! Jag är en glad och ibland något flummig tjej som spelar Miramagia. Där heter jag SilverShadow! och bor i Glen Kinthwaite, Stone Canyon. Ha det bra! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards